Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Kejadian-kejadian Minggu ni..........

2 Comments »
Salam....Ni aku nak cerita sikit kejadian yang berlaku pada minggu ni....start dari 9 Oktober 2009 pukul 4.30 petang aku bertolak sorang-sorang dari butterworth ke pudu.... sampai pudu pukul 9.30...kat sana ayah aku amik bawak pi umah pakcik kat seri kembangan....aku pi sana bukan apa pun....untuk tengok kak aku yang pertama konvo...pastu balik la....tanggal 12 Oktober 2009 (isnin) aku dah ada kat maktab...ari tu aku ada ujian bahasa arab untuk kemahiran mendengar.....aku dengar jela tapi x paham mende pun...kih3....pastu kena jawab soalan.....sejam setengah berlalu maka abis la test tu....esknya pulak ada lagi ujian arab....tapi ni mahiratulkalam(kemahiran bercakap)....dalam tu ada 4 soalan....first dia bagi gambar kat pasar, second gambar ayam mati byk2...yang ketiga lak peta...n yang terakhir paling mencabar cara buat air...pergghhh waktu ni aku mmg cakap merapu...ntah pape...kih3...kami buat ujian ni sebijik macam temuduga...alhamdulillah sebab semua telahpun berakhir.....pada malamnya pulak satu kejadian yang kurang bes berlaku..aku kena sengat dengan lebah kat kaki....huhuuhuu...sakit ooo...tapi sekarang kaki aku dah ok sikit....cuma gatal-gatal sebab bisa...hari ni xde pe yang berlaku lagi setakat ni...dan esok aku akan pulang ke rumah untuk rayerrrr....kih3.....
6:32 PM

2 Responses to "Kejadian-kejadian Minggu ni.........."

Eman Melina Says :
Tuesday, October 13, 2009 10:29:00 PM

ang keja kena sengat.
darah manis ar?
haha

Post a Comment